woensdag 21 november 2012

100 % Iphone


Schat, weet jij toch dat je over een paar dagen op moet voor je scooter rijbewijs?  “ja en ? “
Nou misschien dat je even moet bellen over hoe of wat!  “ Hoezo? “

Omdat je volgens mij niets weet.  “hoe bedoel je ? “

We hebben alleen een bevestiging ’s mail van tijd en datum.  “ja en ? “
Nou misschien is het handig om te weten hoe je daar gaat komen en wat je mee moet nemen en er staat ook niets over de betaling.   “Oh “

Is dat alles,  Oh !?   “ ja hoor eens, pa heeft die mail gekregen ik niet! “
Dus !? “ jaha ik bel wel , morgen ofzo “….


Mammmmmm!!!  !!!!
Ja? Heb je gebeld naar het CBR ?

"Fuck het CBR,  nee veel erger mijn Iphone!!!!    Hij was gisteravond nog 100% en nu 32% en ik heb ‘m heel de nacht aan de oplader gehangen! Echt hoor je moet nu bellen!!  Gewoon ’s nachts he, als ik er niets mee doe! Echt hoor dat is heel bizar!!  Hij moet opgestuurd worden! Met spoed!!  Kijk dan mam!  Echt hoor, dit is niet normaal!!  Hier moet je zien, nu stuur ik een whappje en zakt die gelijk naar  20% !!  Bel de Iphone en vraag of ik hem kan opsturen!! Maar wat als het twee dagen duurt eer ik ‘m terug heb!!! ???  "

Ja schat dat is vervelend, maar gelukkig hebben we nog gewoon de huistelefoon , je weet wel, dat zwarte ding met die hoorn en nog zo’n normale rustgevende kiestoon, waar je nu het CBR gelijk mee kan bellen zonder de zakkende procenten!!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten